söndag 12 augusti 2012

FLYT

Var ute igår för första gången på evigheters evighet. Jag, M & Norrmannen var i Gamla Stan på ett ställe som heter Flyt. Jag tog dessutom med mig min "jag har aldrig-bok" ☺ Det var jättekul och jättetrevligt. ♥

Cissi var ute också så vid två så mötte vi upp henne och gick hem. Väldigt lyckad utgång för min del. ☺

Imorgon börjar andra arbetsveckan efter semestern. Vet inte hur jag ska hinna med allt, finns inte tillräckligt med tid på ett dygn. Men förhoppningsvis så kanske jag kan gå hem lite tidigare imorgon så att jag kan gå igenom alla mina saker så att jag vet vad som ska sparas/slängas/skänkas. Hittils har jag fått ihop en flyttlåda med gamla leksaker och grejer som jag eventuellt tänkte skänka till typ Barncancerfonden eller Ronald McDonald hus eller nåt. Vem som ska få grejerna är inte bestämt än.

Men nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med nåt över huvud taget. Puss och god natt. ♥


- FLYT i Gamla stan • bild via google - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar