torsdag 23 augusti 2012

DET BLEV INGEN OPERATION

Jag har alltså oroat mig helt i jävla onödan! Satt i morse och våndades över att jag skulle behöva operera örat för tredje gången! Jag kallsvettades, blev yr, hade panik och mådde allmänt jättedåligt eftersom jag är så rädd för det här och när jag väl kommer fram och kirurgen ska titta på det så säger hon att det är vanligt att sånt här händer och att man helst inte ska operera över huvud taget eftersom det med största sannolikhet växer tillbaka igen i alla fall. Man skulle tydligen kunnat sprutat in kortison i örat för att få svullnaden att lägga sig, eller opererat bort det och sen haft nån klämma på örat i minst sex månader efteråt, men inte ens är då är det säkert att det håller sig borta, så vi struntade i alltihop. Men det var helt klart värt 150:- för att få veta att det inte är farligt. Så jag köpte nya nagellack för att fira. ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar