torsdag 5 juli 2012

VAR I HELVETE ÄR MITT PAKET???

Nu är det dags att spy lite galla här, jag är lagom irriterad, och här är anledningen:
Beställde lite grejer från Nelly.com för typ en och en halv vecka sen, men jag har fortfarande inte fått nån leverans! Börjar bli sur känner jag... Mailade dem första gången när det gått ca. fyra dagar eftersom de brukar vara snabba på att leverera, då fick jag svaret att om jag inte fått mitt paket sex dagar efter det att jag mottagit en orderbekräftelse från dem så skulle jag höra av mig igen.

Så då mailar dem idag igen eftersom det gått mer än 6 dagar nu, frågar om vart paketet är, ger dem kundnummer, ordernummer och alla möjliga uppgifter för att göra det så lätt som möjligt för dem att spåra mitt paket, ställer frågan "kan någon vara vänlig att kolla upp ifall paketet över huvud taget lämnats in till posten så vore jag väldigt tacksam", hur in i helvete svårt ska det då vara att svara på min fråga??? Istället får jag ett standardsvar, något i stil med "vi ger posten två veckor att leverera paket från det att du mottagit orderbekräftelse från oss, har du inte mottagit ditt paket efter att två veckor gått så ber vi dig att kontakta oss igen". Ja men tack då! Tack så hemskt mycket för den personliga servicen. Ett enkelt "ja, ditt paket skickades från oss det-och-det datumet" eller svar på varför det tar sån tid är ju inte så jävla svårt att få fram. Särskilt eftersom jag har direktbetalat, pengarna har alltså redan dragits från mitt konto och här sitter jag utan grejer!! Det är inte okej!



- Såhär känns det! • bild från google - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar