tisdag 24 juli 2012

MIN ÖNSKELISTA

Eftersom jag fyller år om en vecka så har min mor och min syster frågat vad jag ville ha i födelsedagspresent. Tydligen så var "massor av helium-ballonger och en fiskdamm" fel svar.. Därför har jag sammanställt en liten lista här nedan på saker som jag önskar mig nu när jag fyller 24. Bra va?! ☺

Två armband från cocoo.se
Ett silver- & guldarmband från cocoo.se
SUPERMEGADUNDERFINT HALSBAND (från kyssjohanna.se) finaste halsbandet av allihop!!!
Guldplätterat halsband från kyssjohanna.se (märket heter Dogeared) finns i silver också! Länk.
Silverhalsband "good karma" från kyssjohanna.se (mycket bra hemsida! ☺).

Sedan finns det numer "gellack för hemmabruk", finns att köpa på Kicks t.ex. LÄNK. Men då måste man köpa en LED lampa till också eftersom den inte ingår (finns säkert att köpa på typ e-bay, blocket eller tradera om man söker på det. Annars finns det på nagelgiganten.se (direktlänk till UV/LED lampor). Men då kanske det är mer värt att spendera 350:- på att få det fixat på en salong när man nu känner för det.

Ett annat bra alternativ kan ju vara diverse inredningsprylar! ☺♥ Men där får ni tänka själva istället. Nu ska jag ta ut hunden.


- bild via google - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar