söndag 3 juni 2012

INTE MIN DAG IDAG.

Jag har lyckats få två stycken (TVÅ!!) parkeringsböter sedan igår kväll. Adjöss med 1.550 spänn. :( Jag är inte nöjd. Som om det inte vore nog så är det någon som har kört in i min bil, den delen som håller i reservdäcket (som sitter på bagageluckan på bilen). Hade den bara varit repad hade det väl varit "okej", men det är en fet jävla spricka i hela skiten. Så nu måste den bytas ut. Den delen råkar också vara den som är svårast att få tag i. Jag blir så less. Kan inte saker och ting bara rulla på och fungera för en gångs skull?

Brorsans fest då? Den var i alla fall jättetrevlig! :) Linda hade gjort i ordning lekar som handlade om Andreas, dessvärre förlorade mitt lag. Som tur var så körde jag bil så jag slapp "straff-drinken" som delades ut till förlorarna (vinnarna fick någon form av rosa champagne/mousserande vin). Kom hem vid halv två i natt, men det var helt klart värt det. :) 

Nu ska jag gå och titta på Cissi's bakverk (Red Velvet Cupcakes). 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar