måndag 11 juni 2012

DET HÄR MED 40H ARBETSVECKA

Min kära bror, tillika chef, har pressat rätt hårt på att vi ska ha en 40h arbetsvecka. Av någon anledning är detta väldigt viktigt för honom och han har fått för sig att jag jobbar ca. 1h för lite varje dag. Så förra veckan satte jag mig och gjorde tidrapporter till oss båda två så att vi ska ha bättre koll på hur många timmar vi egentligen jobbar. I dag t.ex. jobbade jag till 18:30. Så det faktum att jag var lite sen i morse pga. att jag var och handlade frukost till kontoret känns plötsligt ganska så motiverat ändå. Dessutom är det ju semester snart så det känns trots allt ganska okej ändå. Dessutom kom Cissi (lillasyster) till kontoret, så när jag var klar så cyklade vi hem längs med Strandvägen i solskenet. Ganska trevligt. :)

Nu sitter vi framför TLC och tittar på något program om bakning (vad annars?) medans jag försöker hitta ett pålitligt ställe att köpa en ny kamera på. Drömkameran är (fortfarande) en Olympus PEN i vitt. ♥ Så sinnessjukt fin.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar