måndag 16 april 2012

PRODUKTIV EFTERMIDDAG

JAG GICK HEM KL. 17:00!! Bara det är ju så sinnessjukt att det är värt att nämnas!! Gick ut med hunden, åkte till Fältan och köpte nya jeans (eftersom mina svarta klipptes sönder när jag krockade), och de hade rea på jeans på Bik Bok så det blev ett par till. :) Sen åkte jag till söder och fixade gelélack (lätt akut sådär för att hindra mig själv från att klippa naglarna). Det blev jättefint. Kom hem, parkerade om bilen, och nu sitter jag med hunden på soffan, äter laxpasta och kollar på Simpsons. :) Jag är ganska nöjd! Man kanske skulle passa på att boka tid för att gå och klippa sigi när man ändå är igång..?!! 

Nu ska jag betala en räkning och lägga mig i matkoma i en halvtimme eller så! 




Världens sötaste bild!! ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar