torsdag 19 april 2012

NY SKINNJACKA

Beställde en ny skinnjacka från nelly.com idag. Hoppas, hoppas, hoppas att den passar. Det var ju ett tag sen som jag skrev något på denna eminenta blogg (för att det är typ ingen som läser den), men det som hänt sedan sist är att jag var med i en bilolycka, vi krockade med en buss ute i Huddinge. Vi klarade oss förvånansvärt bra med tanke på hur bilen såg ut och hur det kunde ha slutat. Jag har sprickor på revbenen och hade massa glassplitter över hela mig, men annars så gick det bra. :) Men sjukpersonalen klippte upp min skinnjacka, alltså behöver jag en ny! :P

Annars så jobbar vi på som galningar, mor & far (och syster!) planerar att flytta till Kalmar av alla ställen (vad de nu tänkt att göra där). Jag tänker inte följa med. Jag skulle bli galen av att alla vet vem man är (de är duktiga på att skvallra med varandra och snacka skit om andra). Jag och Ozzy stannar i Stockholm, tack så mycket! 

Nu ska jag gå och lägga mig, avslutar med bilder på hunden från helgen. :) 



- Ozzy ♥ - 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar