onsdag 7 december 2011

SYSTER & JAG HAR VARIT OCH HANDLAT


Och detta var vad jag kom hem med:




♥ Tjocktröja från H&M









♥ Svarta tights, H&M






Köpte ett par nya stövlar från Deichmann också, men hittade ingen bild på dem. Får ta en bild när jag har tid över (och/eller eventuellt en ny systemkamera *hint hint* ;) )

Sitter annars och taggar inför frankrikeresan!!! :D iiiih. ♥ Jag blir sjukt exhalterad bara jag tänker på det! Tror att sist jag firade jul där nere så var det 2007. :P Löjligt. SÅ NU JÄVLAR!!




Nä, dags att byt om till pyjamas, promenera jyckarna (Ozzy springer för övrigt runt i lägenheten och försöker gräva ner sitt grisöra i diverse möbler. Just nu ligger det i tryggt förvar i en tvättkorg). Sen ska jag lägga mig och läsa lite tänkte jag. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar