måndag 26 december 2011

MÅNDAG 26e DECEMBER

Herrejävlar vad tiden går fort när man har roligt!! Imorgon åker man hem till kalla, trista Sverige igen.


För övrigt så har Ozzy fått fnatt i eftermiddag och jagat iväg två st. katter in på granntomten. Varpå vår hårdrockande granne ställde sig på sitt hustak och hoppade och skrek för att påkalla uppmärksamhet. Då hade han stängt in hunden i sitt hus (tursamt nog att man har en "kamphund" som älskar folk, tror inte att en schäfer eller rottweiler (dvs. Ross) skulle ha låtit sig stängas in av en främmande karl i ett främmande hus hur som helst). Pappa fick då ta Rolfs hyrda Renault twingo och åka ner, runt domänen, till grannen och hämta tillbaka hunden. Då var jag tacksam för att Siw och Rolf hyrde en bil för att åka till S:t Tropez igår så att far min kunde åka och hämta tillbaka vovven eftersom jag, mamma, Cissi och Pelle hade åkt iväg till Cap 3000 för att inhandla souvenirer. Vi hittade inget (Sverige är klart överlägset i europa gällande kläder, smycken och trender osv.), men Pelle hittade en agenda så han var nöjd i alla fall.


Ikväll ska jag träffa Liz och hennes tjej och käka middag. De är så himla gulliga ihop så det är fan inte sant. :) Sasha har blivit förkyld så det blir inget med hans sällskap ikväll. Trist men vad ska man göra. Det blir middag i Valbonne för vår del i alla fall. Cissi ska hänga med James på puben Queens (också i Valbonne) så hon får åka med mig.


Men nu måste jag gå och packa så att jag är helt klar imorgon bitti och slipper stressa. Tjing så länge.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar