måndag 12 september 2011

MÅNDAG


Ännu en fantastisk måndag avklarad (kan ni inte riktigt känna sarkasmen! :P), fast just idag var faktiskt förvånansvärt bra och smärtfri. :) Hoppas att resten av veckan rullar på lika bra!

Igår var syster och jag och tvättade min bil, känns som att den aldrig förut varit så ren och fin som den är nu. Jag köpte dessutom en doftgran som luktar jordgubb. Känns som att sätta sig i ett glas saft när man sätter sig i bilen. Jag älskar det! Dessutom så tvättade jag hundarna i lördags så Ross (som fäller mer hår än vad jag trodde var möjligt) är säkert nåt kilo eller så lättare nu när han är ren och fin. Dessutom luktar han shampoo! :) Hoppas bilen håller sig ren och fräsch ett bra tag framöver också.


När man sätter sig i min bil känns det som att man hoppar in i en kanna saft. :) Love it.

- min doftgran! ♥ -



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar