fredag 9 september 2011

FREDAG!


Ikväll har syster och jag varit på stan. :)  Vi drog till Götgatan, hon skulle leta bling till sin navel och jag ville köpa nya skor. Och skor blev det!! 2 par dessutom... (Ja, jag är nu 1000:- fattigare IGEN! Lite nya underkläder och 2 par skor från H&M blev det - kommer bilder på skorna vid nåt annat tillfälle).

Sen åt vi middag på Coffeehouse by George. :) En ganska lyckad eftermiddag/kväll om man frågar mig.

Det har varit dåligt med blogguppdateringar här sen mamma opererade benet. Har varken haft tid eller egentlig lust att skriva nåt.

På tal om nåt helt annat så har jag bestämt mig för att införskaffa ett anteckningsblock/kalender och börja föra matdagbok. Bara för att ha lite koll på vad jag stoppar i mig egentligen (är ju inte direkt världens hälsosammaste människa). Cissi föreslog att jag skulle börja träna istället - jag tycker att hon har tappat vettet! :P Jag avskyr att träna, kan på min höjd ta danslektioner (för att det är sjukt kul!) eller gå ut i skogen och springa. Men mer träning än så blir det inte för att jag tycker att det är sinnessjukt tråkigt att träna!

Vi såg också en snubbe med världens coolaste mössa!! Den hade öron!!
Nä, nu ska jag titta på Criminal minds och slappa bort min fredagkväll. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar