torsdag 28 juli 2011

LÄTTNAD


Vi har nu varit på sjukhuset och hälsat på mamma. 3½ timme tog operationen, men allt gick bra. Hon har i och för sig jätteont och blev pumpad med morfin mot värken när vi kom. Men läkaren hade tydligen sagt att "det var ett nöje att operera" henne så jag antar att det är bra.

Jag är fortfarande orolig för både kompisen som fyller år imorgon och för farmor. Pratade med henne idag både före och efter mammas operation, hon låter helt annorlunda. Hennes röst lät så fel att jag knappt kände igen hennes röst. 

På tal om något helt annat, kolla gärna in min Spotify - jag har uppdaterat lite. Seether bl.a. De spelade en Seether låt på Bandit idag "riktigt tunga grejer" sade han... Sämsta låten ever. Lyssna på Rise above this och Tonight istället. Det är bra låtar. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar