tisdag 24 maj 2011

PAPPA OCH JAG SKA UT OCH SPRINGA


Jodå, vi har blivit jädra hurtbullar pappa och jag. Det började med att mamma bröt lilltån (vet inte riktigt hur hon lyckades med det, men så är det) så jag fick följa med pappa ut i skogen på morgonen både lördag och söndag. På med springskor och jogging-tights (fatta att jag nu faktiskt äger dessa plagg! Det var halva priset på både skor och byxor. typ 400:- för skorna och 200:- för byxorna. Skorna är dessutom addidas, jävla kap! :) ), så vi var ute och joggade i spåret och nu har pappa fått för sig att vi ska ut och tokspringa efter jobbet idag. Träningskläderna ligger prydligt nerpackade i en Ica-kasse här bakom ryggen på mig.



Vi får se hur det blir med det här, regnar det så springer i alla fall inte jag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar