onsdag 25 maj 2011

DET BLEV EN SPRINGRUNDA I ALLA FALL


Det ni! Fan vad vi sprang. Pappa hänger på bra måste jag säga. Bättre än jag trodde ifrån början. Då tänkte jag att "han kommer väl powerwalka lite". Men min far känner inte till ordet MJUKSTART så han sprang på som attan i lördags. Hur som, det duggregnade lite på oss en stund men värre blev det inte. :)

Känns riktigt bra det här ska jag erkänna. Det var ju lite därför jag ville ha en unghund också, som orkar springa med mig i skogen. Även om jag måste erkänna att Ross kutar på rätt bra han också. Gamlingarna överraskade i spåret. :)

Pappa har som mål att springa hela spåret runt - utan att stanna för stretch/situps (som jag gör på typ varannan bänk jag ser) en enda gång. Mitt mål är att springa hela vägen uppför mördarbacken, typ sprinta hela vägen upp utan att tappa andan. Vi får se hur det går med det där, men nu har jag i alla fall börjat *stolt*.





- bilden har inget med inlägget att göra egentligen, kanske regnet då... -




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar