tisdag 26 april 2011

MIN BLOGG HAR DÖTT EN PLÅGSAM DÖD


Mina updates är kassa, inläggen har inget egentligt värde och det är en person som checkar här varje dag (förutom jag själv) och den personen är troligtvis min mor. Äh, jag är på någons topplista i alla fall. ;)

Ibland orkar jag bara inte med, skriva, jobba, rita, allt det där som man vill göra. Det finns bara inte tillräckligt många timmar per dag för att göra allt jag vill, eller tillräckligt med sånt-som-hjälper-en-att-hålla-mig-vaken-grejs för att jag inte ska somna på en gång efter varje arbetsdag är klar.

Äh, nog med negativitet, jag är bara lite trött/sur över en incident på Gärdet. Shit happens, vi får se hur det löser sig.

För betydligt roligare (enligt mig) inlägg, spana in min tumblr (tumblr använder jag mest för att posta kul grejer, mest bilder, som jag hittar lite här och var. Den här bloggen är till för positivitet, lugn, inspiration, skaparglädje, livsglädje, och allt som hör därtill. Random shit som är kul men inte passar in i den ovanstående mall hamnar alltså på tumblr).

Nu tänker jag slöglo på tv, tagga bilder på we♥it och ta det lugnt. Och förhoppningsvis somna innan kl. 11 ikväll.


Tumblr_lj3dzt3o5x1qfke2io1_500_large



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar