måndag 4 april 2011

HELGEN


Har varit lugn och behaglig... NOT! Som vanligt förstår jag inte vart all tid tar vägen. Nu är det plötsligt måndag, IGEN! Vart tog min helg vägen?

Igår var vi i alla fall ute i Väsby och hälsade på kusin Karin och co. :) Mer spännande än så blir det tyvärr inte. Dessutom är jag pank. Efter att ha betalat hyra, lagt in pengar på sparkontot och köpt nödvändigheter så visade det sig att jag har mindre än 300:- på kontot. :S Och månaden har precis börjat... Hur ska detta gå?

Nä, man kanske skulla ta och få nåt vettigt gjort.
Bloggen har blivit lidande eftersom jag inte har någon fungerande dator hemma, och för att jag inte riktigt orkar med.

Over and out!




Som kompensation får ni en bild på megasnygga Channing Tatum. ♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar