onsdag 2 mars 2011

- MAMMAS LILLA MINI DATOR -


Eftersom min dator inte funkar för 5 öre ens så lånade jag mammas lilla rese-dator. En 10" mini pc. Söt? - Ja. Andvändbar? - Nja´... knapparna sitter alldeles för nära varann och allt är så pyttigt att den enda människa som jag kan tänka mig skulle kunna använda den här på ett bra sätt är vår grannunge Fia. ...Hon är 3 år. :P

Idag tog jag bort nagellacket jag hade på lillfingret förra fredagen när jag slog bildörren på fingret. Under mitt rosa nagellack döljde sig en blåsvart nagel som ser ut som att den fått kallbrand och är redo att ta ett skutt från handen och lossna vilken sekund som helst... :S inte vackert. 
Men för att se det på den positiva sidan sett så innebär mitt lilla handikapp att mor min följer med ut med hundarna varje kväll. Det är ju alltid trevligt. :) 

 


9332_144065849569_503399569_2440001_6124313_n_large

- Ross i Oktober '09 -





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar