lördag 12 februari 2011

- BLOGGTORKA -


Detta beror på att min dator har fått fnatt (igen) och inte fungerar för fem öre. Snodde lillasysters dator lite snabbt här för en snabb uppdatering på varför min blogg har gått under jorden de senaste veckorna. Ska försöka råda bot på det hade jag tänkt. Vet inte hur men pappa är bra på sånt.

Annars skiner solen idag!! ♥♥♥♥ Ska försöka släpa mig ut ut lägenheten sen. Kanske locka med mamma på en promenad runt djurgården? Synd att det är så mycket snö, annars skulle vi kunna gå förbi å fika där kusin-Ella jobbar. :)

Nä, nu ska jag titta vidare på en dokumentär på kanal 9 om en bebis som föddes med två ansikten... Stackars unge...

Nä, nu drar jag. Laterz. :)



Tumblr_lf2fhso7nm1qd83cpo1_500_large

- hur jävla vacker får man bli? -





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar