fredag 14 januari 2011

FEGA JÄVLA STACKARE


Det finns en typ av människor som stör mig. Något så oerhört. Falska och fega människor. Jag tål dom inte. Ett slående exempel på feghet var den berömda dumpningen som ägde rum för snart ett år sen. Snubben var min bästa vän i 5 år, vi var tillsammans i 3½ av dom. När jag sedan vill ha en förklaring till varför han plötsligt vill göra slut får jag till svar att ".... du vill ha hund, det vill inte jag. Vi är för olika", eller some shit like that. När man har känt varandra så länge, varit tillsammans såpass länge kan man ju förvänta sig ett ärligt svar på den frågan. Men icke. Jag lackade ur totalt.

Ett annat bra exempel är folk som går bakom ryggen på varandra. Vad är poängen liksom? Jag fattar ingenting. Sjukt irriterande är det i alla fall.


Two_lions_by_jillvj_large



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar