onsdag 5 januari 2011

CITAT KUNGEN


Sitter och kollar på Filip & Fredriks årskrönika, och de visar ett klipp på kungen där han kommenterar boken "Den motvillige monarken".

Kungen: Ja får jag förstått enligt boken och dom information jag har fått me nånting lång tid, lång tid tillbaka i tiden. så kan det vara ibland i älgskogen.

Alltså på allvar? Kungen är söt tycker jag! För övrigt så stod han strax innan och i princip snackade skit om folk som läste böcker. Något i stil med "Jag vet att ni har kommit hit av olika anledningar bl.a. den här boken som har kommit ut. Jag har själv inte läst boken. Jag har ju, till skillnad från er, inte tid att sitta och läsa böcker hela dagarna. Jag har viktigare saker för mig!" Hahahah. Så sjukt klockrent! :P Kungen är en skön snubbe tycker jag!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar