torsdag 27 januari 2011

BLOGKEEN


Hej allihopa. Det finns nu ett "nytt Bloglovin" vid namn Blogkeen. En hemsida som funkar i princip exakt som bloglovin', med skillnaden att man kan följa bloggar via facebook också. Briljant tyckte jag och lade till två knappar här på höger sida som gör att man kan följa mig via facebook eller bara blogkeen. Det är bara att välja. :P

Ska också passa på att tipsa om en grej som jag fick reda på först igår när vi hälsade på hos en gravyrverkstad. Basar under. Känns som att det kan vara aktuellt med ett litet besök där någon dag när man har lite tid över. :)

Nu ska jag ta och krypa i mjukisbrallorna och oversize t-shirt snart för att dra ner till Balettakademien och dansa. ♥ Kan behövas eftersom jag åt pannkakor m. grädde och sylt till lunch (jo, pannkaka är visst lunch!) sedan följt av en rätt så rejäl kanelbulle vid 3-4 tiden... :S Känns som att jag kommer att ångra den (även om jag faktiskt är lite hungrig igen nu...).




- bild från google -






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar