söndag 23 januari 2011

24 TIMMAR


Sitter i soffan efter mysig taco middag, målar naglarna och tittar på 24 timmar på kanal 3. Tony Irving och Runar Sögaard. En mycket intressant kombination. Vi vet ju alla att jag älskar Tony Irving, tycker att han verkar vara en sån fin människa på något vis, men herr Runar Sögaard har jag haft väldigt svårt för (liksom jag har väldigt svårt för folk som är extremt religiösa, oavsett religion). Men han verkar faktiskt inte så hemsk ändå den där Runar...

Solen sken idag. Längtar till våren så jag håller på att bli tokig. Eller snarare, bara löjligt vackra vinterdagar med sol och glittrande snö. ♥ Bara solen vill titta fram så är jag nöjd.


aliciasivert alicia sivertsson snö vinter trädgård motljus sol solsken snow winter garden sweden backlight sun sunshine




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar