lördag 25 december 2010

RELAXAD JUL


Julen har varit lugn och trivsam faktiskt. Bara familjen, tv-tittande, och julmat. :) ♥ Jag plockade hem en liten gran från skogen, en sisådär 60cm hög, som vi dekorerade med lite glitter och polkagrisstänger. Himla fint. Vi körde lite julklappar också. Egentligen kör vi presenter på nyårsafton (en tradition sen bror min var liten och var hos oss på nyår ist. för julafton - plus att med mellandagsrean blir det fler presenter ;)).  Men några stycken blev det allt. Syster fick ett fint klock-halsband av mig. Jag fick en ring av henne som jag ville ha. ♥ Sen är det bara imorgon kvar av julhelgen, sen är det jobbardags igen, i alla fall till på torsdag.

Nåja. GOD JUL allihop. :) ♥



5290996826_24625407c9_z_large






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar