fredag 17 december 2010

MIN ÖNSKELISTA 2010


Mamma har undrat vad jag önskar mig i julklapp. Här följer alltså en lista på fina saker som lätt går att köpa online! :) 

Men innan vi börjar med listan så måste vi ju ta det jag vill ha mest av allt. Ett Nintendo Wii - Special edition + extra wii remote. 
(KLICKA PÅ LÄNKEN MAMMA!! :P)


Annars har vi bra alternativ här under:

 Superfina smycken från cocoo.se.
    1) Dubbelring med kors.
    2) Ring med stora vingar.
    3) Cool långring med svarta stenar.
    4) DÖ-cool ring som skulle passa sjukt bra ihop med ett halsband med pärlor som jag har. ;)
    5) Dubbelring, J'adore.
    6) Ring med turkos sten.
    7) Ring med stor, svart sten.
    8) Rustningsring.
    9) Halsband med knivberlock. 
  10) Klockhalsband med antik look, finns också i silver.
  11) Halsband med gaffel, finns också som sked. :)  

o Diverse prylar från bluebox.se.
    1) Dekorativa clips till sladdar i form av fåglar och löv.
    2) Väggdekal/tavla i metall i form av blommor (finns också med annat motiv).
    3) Skitsmart klädhängare i form av krokar att hänga skärp/smycken på.
    4) Nyckelskåp + nyckelring i form av fågelholk och sparv (finns i rosa också).
    5) Väggdekor i metall, trollsländor.
    6) Nyckelring + nyckelhållare i form av elluttag.
    7) SKITSNYGG VÄGGKLOCKA.
    8) En snygg hallonrosa vas.
    9) Mikrovågstofflor!!!
  10) Tre små apor, dörrhängare.  
  11) Väggkrokar i form av sparv på pinne (finns i grönt också).
  12) Väggkrok, änglavingar (svart eller vit).
  13) SUPERFIN väggkrok i form av löv.
  14) Dörrkrok, körsbärsblom.


Nä, tror det räcker så va? ;) Inte så att jag önskar mig allt som står på listan här, men det är i alla fall grejer som jag tycker om och skulle bli glad om jag fick bara en av dom (fast ringarna från cocoo skulle jag såklart vilja ha nästan allihop. Sen får man väl ha lite fantasi själv. Nagellack är en klar favorit. Helst från OPI (eftersom det sägs att det är det bästa nagellacket på marknaden). Fast nåt billigt lack i en fin färg är minst lika bra. :)


Tumblr_lcxewn6oic1qcxje2o1_500_large



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar