onsdag 29 december 2010

MIN NYÅRSÖNSKELISTA 2010


Eftersom man i vår familj ger varandra "julklapparna" på nyårsafton, även kallat "nyårspresenter/nyårsklappar" följer här en liten lista på lite småsaker jag inte skulle säga nej till.


o Smycken från Cocoo.se (sorry, that's a given. Kommer alltid vara med på mina önskelistor).

♥ Cool 3-finger ring med dödskalle, blommor och hjärta.
♥ Söt ring med vingar.
♥ Dubbelring i form av nyckel.
♥ Dubbelring i form av blixt.
♥ Söt elefantring. :)
Rustningsring.
♥ Halsband i form av gaffel med rosett. ( I ♥ THIS! )


o Hundprylar.

Present set, grön.
♥ Grönt halsband i nylon.
♥ Hundleksak "Kong XL".
♥ "Nobbly Wobbly" tuggknut.
Hjärngympa för hunden.
♥ Leksak, godis dispenser.
♥ Stryphalsband. Hittade ingen länk här, men jag vet att de finns på Granngården.


o Nelly.com

♥ Skitsnygga kilklacksskor.
Röd glitterklänning (I know I can pull this off. :P).
Supersöt puffig klänning.
♥ Svart puffig klänning med lila sidenband i midjan.
♥ Svart spetsklänning (skitsnygg!)
♥ Jättefin tvådelad klänning.
♥ Nån typ av superbehå utan axelband.



Svårt att komma på något som jag vill ha. Fick faktiskt anstränga mig där. Vill fortfarande ha ett Nintendo Wii såklart. ;) (+ exra Wii Remote, man måste ju kunna spela två!) Och en ONEPIECE!! ♥♥♥



Tumblr_ldvr5hkvyi1qfqhpyo1_500_large





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar