onsdag 22 december 2010

DA'N FÖRE DA'N FÖRE DOPPARE-DA'N


Alltså idag onsdag, ifall någon hade missat det. :p Vilket innebär att det är julafton på fredag. :)
Just nu sitter jag på kontoret och inväntar min far. Vi ska till On Off så att jag kan köpa en extern hårddisk. ♥ Min dator ska äntligen lämnas in på lagning, och när det är gjort så kommer de ta bort allt som finns lagrat där, så det är bara att knata iväg, köpa en hårddisk och överföra allt till den. Tror att det blir bra. :)

Skulle faktiskt vilja dra en sväng till IKEA också, vill ha en ny nattduksbordslampa (alltså: natt-duks-bords-lampa! INTE natt-duks-bord-SLAMPA! :P) och en ljusslinga att ha i mitt andra fönster. Plus hyllor och ramar så att jag kan rama in mina teckningar och hänga upp på väggen.

Annars är jag ruskigt taggad på julen. Jag älskar julen! Tror att jag är lite jul fanatiker faktiskt. Ska kanske ut och åka pulka med kusin-Ella imorgon också. Skulle va superkul. :) Kommer inte ens ihåg när jag åkte pulka sist. Plus att jag har lovat grannbarnen att vi ska ut i backarna att åka snow-racer (alla coola ungar åker snow-racer, inte pulka! Bara så ni vet). Det måste ju också bli av.

Men nu bär det av mot On Off! :)



Tumblr_lbfy8pehho1qdl885_large



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar