fredag 12 november 2010

- FYNDAT! -


Igår och idag var jag nere på Bik Bok på Fältan och fyndade. Halva reapriset på massa fina grejor. ♥ Jag är mycket nöjd. Det blev två par nya sweatpants också. Tyckte att det behövdes, i två av mina 3 (okej då... 4 par) mjukisbrallor som jag äger så är det ett riktigt stort hål mitt i skrevet. Vilket kan bli något pinsamt, särskilt på torsdagarnas danslektioner när man sitter och skevar mitt framför näsan på en någolunda vilt främmande människa som då får beskåda vilka sjyssta underbrallor man har på sig just den dagen... Inte coolt.
Men nu har jag nya så det är lugnt! :) I ärlighetens namn så köpte jag faktiskt ett par haremsbyxor också. De såg så sjukt bekväma ut att jag inte kunde låta bli. Men för halva reapriset så gick de 5 riktigt coola klädesplagg jag köpte igår bara på ca. 300 spänn. Som hittat om ni frågar mig.

Idag tog jag med lillasyster dit, köpte en halsduk till henne också. Varför jag betalade för den vet jag egentligen inte. Måste gått med på det när jag inte vad helt närvarande...
Äh, den såg mysig ut och nu kommer hon inte sno min. Win win, lisom.


http://aff.ysi.bz/assets/45/337/l_p0011233745.jpg


Sweatpants ♥ Love


 


 


En annan grej som jag har tänkt på sedan första danslektionen är att vår danslärare är sjukt lik Sean Banan... Det har jag sagt sedan dag 1, men syster har inte riktigt fattat vad jag menat förrän typ igår (och hon va inte ens med på danslektionen igår :P). Med viss risk för att han läser detta - du är faktiskt lik Sean Banan.


 


Just nu sitter syster och jag och kollar på Cake Boss Discovery Travel and Living. Hennes favoritprogram. Surprised? Nej. Hon älskar att baka och jag älskar att äta det hon bakar. Funkar bra tycker vi. :)


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar