fredag 15 oktober 2010

- FREDAG DEN 15:e -






Fredag allstå, detta innebär fredagsmys. Och fredagsmys betyder mjukiskläder och middag framför Idol med en hund i knät. :)

På tal om hundar så kan jag meddela att den där "dog defense-sprayen" är superbra! Jag hade Ozzy med mig ner till rastgården i Humlan där han lekte med en annan staffe (en engelsk staffordshire om man ska va riktigt specifik, ser ut som en pitbull typ). Det blev ett litet bråk där, det var inte tantens hund - det var hennes sons hund (och han satt tydligen hemma och kollade fotbolls EM *suck*) i alla fall tog den hunden för sig lite väl mycket och hoppade på Ozzy. Trots detta tyckte tanten att det var en bra idé att släppa in den hunden i samma rastgård dagen efter fast hon visste att det kanske inte skulle funka sådär super bra. Då blev det bråk igen (DUH!) men jag sprayade dom och dom släppte faktiskt! :D
Vi kommer aldrig mer behöva vara med om ett hundslagsmål igen. :) Ozzy luktade dessutom mint hela kvällen efteråt (det är mint i sprayen, ska verka kylande eller nåt).


Förra helgen var syster och jag och såg Despicable Me ("Dumma mej") och den var helt hysterisk! Det är nästan så jag vill gå och se den igen faktiskt. :P


- sjukt söta snickarbyxor. ♥ -



PS: har lagt in en ny mailadress avsedd endast för den här bloggen. Så nu kan man maila om man vill på nenaispigeon@hotmail.com :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar