torsdag 9 september 2010

- TODAY'S THE DAY -


Jaha, det är torsdag och klockan är snart lunch. Och efter lunch - närmare bestämt klockan 16:30 - ska vi till hundstallet och träffa hunden som jag hoppas kommer bli Ross bästa kompis. :) ♥ Jag är taggad, och nervös, och glad! Får verkligen hålla tummarna. Om vovvarna gillar varandra så får lillen komma hem till oss under helgen så får vi se hur dom funkar på hemmaplan. Jag är exalterad. Märks det? :P

Är hungrig... Ooooh! Det är torsdag!! Vet ni vad det betyder??? Det är pannkaksdag på WKB! Det hade jag glömt. Finns liksom inget alternativ på just torsdagar, då är det pannkakor med sylt och grädde som gäller. Inget annat.

För övrigt har jag sjukt ont i ryggen. För ca. 3 veckor sen så bar jag vårt lilla grannbarn S på axlarna, eller snarare - på ena axeln, eftersom han satt snett. Så jag sträckte nog nån muskel eller nåt, dagen efter började vi flytten till den nya lokalen och jag bar en massa lådor (troligen också snett) och nu, tre veckor senare har jag så helvetiskt ont i ryggen att jag knappt kunde sätta mig i - eller ta mig ur - bilen imorse. Funderar på att gå till en naprapat... Eller någon form av massör i alla fall....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar