fredag 17 september 2010

- SOFFMYS -



http://www.hundstudion.se/files/u1/mys.jpg




Sitter och kollar på Criminal Minds med ena hunden i soffan. Tror att jycken har kommit för att stanna. :) Han trycker liksom upp sig så nära han bara kan komma. Jag sitter upptryckt i ena hörnet av soffan, mellan hunden och soffkudden.

Syster är hemma hos sin pokväns-människa, och mor och far är på middag = perfekt läge för mig att ha lite fredagsmys i soffan eller hur? :)

Är sjukligt trött. Vet inte vad problemet är - eller jo, det gör jag ju. Att gå upp kl. 07:00 varje veckodag för att direkt gå ut en "kissrunda" (alltså en liten promenad ner till parken så att lillen får kissa ordentligt och sen går jag hem igen), komma hem, klä på sig, gå till kontoret på Gärdet, gå igen vid lunch i ca. 1h, gå hem igen vid 4/5-tiden och sen ta en liten kvällsprommis vid 10-tiden. Klart som fan man är trött. Och på helgerna har jag klockan satt på 08:00. Även om jag tvivlar på detta så hoppas en liten del av mig att mamma och pappa får ett ryck imorgon och smyger ut med hundarna på morgonen utan att väcka mig. Man kan ju alltid hoppas.

What else...? Min mobil knasar som fan, slutar att fungera utan anledning så man måste starta om den. Inget konstigt med det, förutom att man inte märker det förrän man ska ringa eller sms:a nån. Och i mitt fall kan det ju ha gått typ 3 dagar innan jag märker av det över huvud taget.

Funderar också på att bli redhead snart.. Äh, mer onödigt vetande. :P Tänker stänga av datorn tror jag och somna framför tv:n. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar