fredag 20 augusti 2010

- TROR JAG KOMMER BLI EN TWILIGHT-NÖRD -

Såg precis New Moon trailern.








...Och har kommit fram till att jag troligen kommer bli en Twilight-nörd. Måste bara läsa ut sista boken och se alla filmerna först. Kommer troligen också i samband med detta bli helt jävla galen i Robert Pattinson (av någon jävla anledning som jag inte har nån aning om). Bara en liten förvarning sådär på eftermiddagen.


Nu har jag 1½ timme kvar och sen kan jag gå hem och krypa i pyjamasbyxorna. :) Ser ut som det kan börja regna så jag tror jag köper en bytta glass på vägen hem så vi kan ha filmkväll.

Var ute och gick med hunden igårkväll med vår 8-årige granne som sällskap. Han blev överexalterad när han ville springa med Ross och tittade på hunden istället för vart han sprang - och sprang rakt in i en stolpe. Panik utbröt, men han klarar sig. Jag sa att han skulle skratta åt det sen... Han trodde mig inte.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar