fredag 20 augusti 2010

- SORRY -


Det har varit segt med uppdateringar här. Detta beror dock inte på brist på intresse att skriva - utan på att min dator har brakat ihop ordentligt och vägrar öppna något enda program som använder sig av internet.
Sådant är alltså läget. Inte kul alls. Inte för att mitt liv är superintressant att läsa om, men det är ju som sagt inte därför jag skriver heller.

Idag är det fredag och jag sitter ute i Skanstull och jobbar. Men eftersom det finns ett ganska dåligt utbud på saker man kan göra för att vara effektiv när man hoppar in som extra såhär så kan jag ta mig lite tid under dagen att skriva saker istället. Klockan är liksom halv 9 och telefonen har inte ringt en enda gång. Det gör mitt jobb som receptionist liiiite svårare.

What else? Nästa torsdag ska jag till Modelhouse och ta bilder. Kusin-Ella var där och fotades för typ 2 veckor sen och hon gav dom mitt telefonnummer, vill jag ta modellbilder? Självklart! :) Det är en bra ego-boost. Förväntar mig inga mirakel, hela grejen med "modell för en dag" foton är ju att fotograferna ska ha bilder att fylla på sina portfolion med. Men ändå, det blir nog bra.
Lite dumt med timingen dock, hur kul blir det att ha bildbevis på alla semesterkilon man lagt på sig...? :S Fast jag har ju bara mig själv att skylla. Äter man majonnäs och pommes frites varje dag i en månad så är det liksom inte så konstigt att man går upp ett kilo i veckan. :P Det får jag leva med.

Tar blogg-paus nu. Återkommer med intressanta nyheter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar