lördag 7 augusti 2010

- REGN -


Det är helt sinnesjukt hur det öser ner ute!!! WHAT THE HELL, DUDE??!!!
Det var jättefint väder både igår och i förrgår och nu helt plötsligt regnar det som om det har varit extrem torka i flera månader och hela Stockholm har förvandlats till någon form av öken... What's that about? Inte okej!

Jag brukar ju älska regn. Älska att man bara kan sitta inne, mysa och se på film (äta Ballerina kladdkaka t.ex. ;)), men just idag hade syster och jag lite hemlig aktivitet på gång. Vi åkte ner till Söder för att kolla en grej, sen (när det visade sig att båda ställena vi skulle till hade stängt idag) tog vi bussen och åkte in mot city igen. Köpte strumpor och ett par gummistövlar! ♥ Äntligen, har jag behövt ett bra tag nu. Syster mötte upp sin pojkvänspolar-människa och jag gick längs Sveavägen hem eftersom jag skulle in på Lidl och köpa mjölk och tvättmedel. Så jag släpade på 3 stycken ganska tunga plastkassar plus en låda tvättmedel (som såklart gav upp efter ett tagi regnet) hela vägen hem. Och när man tappar saker, kommer det då en vänlig själ och frågar om de kan hjälpa till att bära kanske?? NEJ! Självklart inte! Jag kan ju vara en mördare eller nåt som bara låtsas att jag inte orkar bära mina 4 tunga påsar/låda själv så att någon stackare ska komma nära nog så jag kan sticka en kniv i dom! Idioter. Jag blir så trött.

Kom hem till slut i alla fall, efter att ha tappat alla grejerna på marken typ 5 gånger. Det var bara att dumpa alla grejerna i hallen och springa in i duschen fort som attan. Tack gode Gud för varmvatten. :P

Blir inte så mycket roliga updates nu, mor och far kommer troligen hem på måndag någon gång, möjligtvis i morgon kväll, så jag ska passa på att slappa lite på soffan, titta lite på film och inte göra någonting som kräver extra ansträngning. Imorgon ska vi städa lägenheten tills föräldrarna (och Ross ♥) kommer hem.

Tjingeling.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar