fredag 20 augusti 2010

- HITTADE LITE KUL GREJER -


Wendela.se hittade jag det här (här har jag satt ett kryss bredvid det jag gör/har gjort):



KVINNORS VANLIGASTE SKÖNHETSKNEP:

01. Raka eller vaxa benen (x)
02. Noppa ögonbrynen (x)
03. Sminka sig (x)
04. Raka eller vaxa underarmarna (x gjorde - förvånansvärt nog - inte alls lika ont som att vaxa benen)
05. Slinga eller färga håret (x)
06. Pedikyr (kryssar inte det här eftersom jag bara målar naglarna själv hemma.)
07. Brun utan sol (händer i pricip aldrig. Har testat nån gång då och då, men det blir aldrig bra)
08. Lösnaglar (har testat det med. Sitter i typ en vecka och ät inte värt det. Bättre då att måla hemma.)
09. Raka eller vaxa bikinilinjen (x inte vaxat. Har inte vågat det än... :S)
10. Bleka ansiktshår
11. Lösögonfransar
12. Hår förlängning
13. Vaxa bort ansiktsbehåring
14. Noppa näshår
15. Regelbundna ansiktsmasker
16. Färgade kontaktlinser
17. Tandfasader
18. Ögonfransförlängning
19. Botox
20. Permanent make-up



Nästa lista jag hittade var den här:



20 KÖP SOM BLONDINER SINTE KAN MOTSTÅ:
Stämmer det verkligen? Jag skrev en kommentar bredvid varje påstående.

01. Choklad - Njaa... Stämmer verkligen det här...Tveksamt. Det beror nog lite på...
02. Kläder - Japp, älskar kläder. Men vem gör inte det?
03. Skor - är för mig en nödvändig grej. Det är väldigt sällan jag köper skor utan att behöva dom.
04. Vin - Avskyr vin.
05. Smink - Nja, köper nytt smink typ varannan månad.
06. Tidningar - Köper aldrig tidningar. Typ bara om jag reser och ska sitta på ett flygplan i 3 timmar.
07. Böcker - köps om jag inte har någon bok kvar att läsa.
08. Handväskor - bara om jag behöver en ny. Precis som med skorna.
09. Lyxigt schampo - tror inte att Barnängens shampoo kan klassas som lyxigt....
10. Dvd-filmer - varför skulle jag knalla iväg och köpa filmer när jag kan ladda ner filmer?
11. Musik - Samma svar som ovan. Men byt ut "filmer" till "musik"
12. Kakor - Hahah. Nu börjar det likna något!
13. Nagellack - jo kanske. Köper nog nagellack oftare än kläder...
14. Parfym - precis som med tidningar. Bara när jag reser.
15. Doftljus - yeah right!! :P
16. Örhängen - Aldrig.
17. Armband - Hade en "smyckes-craze" för några månader sen. Men nu har jag smycken så det räcker.
18. Blommor - Kan knappt hålla en kaktus vid liv.. så nej.
19. Prydnadsuddar - Kanske skulle det om jag hade nånstans att lägga dom.
20. Handdukar - Vi har ett överflöd av handdukar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar