måndag 9 augusti 2010

- HELENA ♥ BURGER KING -


Idag var syster och jag på hemligt uppdrag (igen), de hade öppet den här gången. Däremot måste vi tillbaka imorgon igen. Cocoo's butik på söder hade också öppet så jag köpte äntligen en sån där fin ring med en blå sten på som jag velat ha hur länge som helst. :) Glad och nöjd, det är jag det.

Sen blev syster hungrig så vi gick till Burger King på Medis, och bakom disken stod den SNYGGASTE snubbe jag sett på VÄDLIGT länge!!! ♥ Han hade allt.

♥ Han var lång
♥ Han var bredaxlad
♥ Han var mörk (mörkt hår och något mörkhyad)
♥ Han hade skäggstubb!!!!

Fan högsta poäng på ALLT! HUR SNYGG SOM HELST. Det fanns bara ett problem... Jag har absolut ingen aning om hur man stöter på folk. Absolut noll koll. Det låter hur självupptaget som helst men, jag brukar inte stöta på folk - de stöter på mig. Vilket oftast leder till att jag nobbar personen i fråga eftersom jag har problem med att låta folk komma mig för nära inpå livet. Sånt tar tid med mig. Om jag inte var sån så hade jag traskat fram till honom och beställt typ "en glass och ditt telefonnummer" (hur cheesy som helst, jag vet :P), men det vågar jag inte. Conclusion: jag är en fegis.


Sen åkte vi till Täby Centrum. Vad vi skulle göra där egentligen vet jag inte riktigt. Det var systers idé. Däremot så fyndade jag 2 PS-spel på BR Leksaker! :D SPYRO! Hell Yeah! :) Vilket gjorde att det var helt klart värt att åka ut till Täby. :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar