fredag 6 augusti 2010

- FREDAG, REDAN!! -


Fattar inte hur fort tiden går! Det är tydligen fredag idag. Något jag inte visste om förrän jag frågade syster vilken dag det var och hon svarade (såklart!) "fredag". Känns som det bara gått två dagar sen vi kom hem.

Hur som helst, har varit dålig uppdatering här sen vi kom tillbaka till kära Sverige. I tisdags handlade vi massa mat, och sen stack syster hem till sin polare och var borta hela dagen (jag snoozade på soffan nästan hela dagen), i onsdags så vad vi på bio, för att syster ville fira min födelsedag. Hon bjöd och jag fick en ny cool ring. :) Vi såg Shrek 4 - Now and forever. I 3D!!!! :D Hur coolt? Hahah. Den var bra. Tror nästan den var bäst av alla. Älskade Fiona som krigarprinsessa. Awesome!
Igår var vi på Grönan! ♥ Askul. Jag åkte Katapulten för första gången i mitt liv, man skjuts 55 meter rakt upp i luften! Trodde jag skulle dö. Hahah. Nej så farligt var det inte. Men efter att vi skjutits upp i luften och var på väg ner igen mådde jag mer illa än jag någonsin mått förut! Herregud! Satt och tänkte att "vi måste vara nere snart, vi måste vara nere snart, vi måste vara nere snart!!!" sen öppnade jag ögonen och insåg att vi var typ halvvägs ner... Så typ 25 meter upp i luften. :S Jeeeesus! Men det var kul. Det var jag, syster och hennes polare Jenny och Kusin-Ella. Mycket roligt. :thumbup:

Nu ska jag strax ta och kila ner till macken, kolla vad det kostar att hyra en bil (ska till nån fest med Kusin-Alex ikväll. Hans polare ska flytta och har fyttfest eller nåt. Jag och syster har planer för imorrn och jag vill inte åka tunnelbana hem ensam en fredagkväll) och sen hämta ut ett paket från Nelly.se på posten.
Fast först ska jag ta ett glas mjölk och käka Ballerina Kladdkaka!! ♥ Mmmm! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar