lördag 3 juli 2010

- VIVE LA FRANCE! -


Äntligen (!!!!!) är vi i Frankrike!!! ♥ Efter 2 dagars bilande genom europa så har vi landat. Vi kom fram igår kväll och idag har vi bara legat ute i solen och badat (med paus för att dra till Géant och handla mat och grejer). Syster och hag letade "flytleksaker" till poolen, men det visade sig att alla hade en rekomenderad maxvikt på typ 20kg, så det gick åt skogen kan man säga. Men imorgon ska vi ut och leta strand-tennis prylar (och möjligtvis nya badminton racket).

Det blir nog lite segt med bloggandet här med tanke på att det enda jag vill är att sitta i skuggan med mitt ritblock, läsa mina böcker, somna i solen i flera timmar, åka ut till ön och snorkla (♥) och bli läskigt brun. Det skulle man kunna säga är mina sommar planer. Jag har nu semester för första gången på ca. 2 år!! Och därför tänker jag bara ladda batterierna, göra sånt som jag vill göra och ta det lugnt i allmänhet. Fota massor och rita massor. Det är planen. En plan som jag är ganska nöjd med. :)

Nu, kära vänner, tänker jag gå och lägga mig tror jag. God natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar