söndag 25 juli 2010

- TRÄNINGSVÄRK -


I förrgår fick jag ett ryck, när jag var ovanligt rastlös, och gjorde ca. 100 situps... Och har haft GRYM träningsvärk i magen i två dagar! Igår tänkte jag att "det är väl bara att vila lite en dag så borde det vara borta imorrn". Men idag har jag ännu ondare än jag hade igår.

Ja, så är det alltså. Det är rätt coolt ändå. Jag har träningsvärk i musklerna på sidan av magen, såna som jag inte visste funkade ens! Men nu vet jag att de finns där och funkar i allra högsta grad!





För övrigt så kom vi på sen, syster och jag, att vi faktiskt har ett litet gym i källaren! Så när vi varit sådär rastlösa de senaste dagarna hade vi ju kunnat kila ner i källaren och spendera en halvtimme på roddmaskinen eller löpbandet (och ja, jag var tvungen att gå in på Google-translate och kolla vad "treadmill" heter på svenska!! Syster föreslog "springmaskin, men jag var ganska säker på att det inte heter så!). Istället har vi sprungit runt som yra höns utan att veta vad vi skulle ta oss till. Känns något onödigt.

Nu tänker jag lägga mig i solen och försöka bli ännu brunare, om det går.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar