lördag 3 juli 2010

- Ljuva sommarkväll ♥ -


Klockan är 20:30 och jag sitter och svettas som en äcklig mupp i solen på terassen. Allt jag har på mig är ett par shorts och en supertunn t-shirt som är nästintill genomskinlig, och det är ändå för varmt när kvällssolen (stavas det med två S? :S) ligger på. Men det är skönt, I'm at peace. ÄLSKAR att vara på semester, och jag ÄLSKAR att sitta på terassen, i solen, med ett glas iste bredvid mig och lyssna på Yellow Ledbetter i solnedgången. Man skulle nog kunna säga att jag är lycklig nu. Lugn och lycklig. :)

Idag var jag och syster och handlade ett badminton set för ca. 14€, som sedemera blev liggandes halvfärdigt på gräsmattan eftersom jag inte var så bra på att läsa instruktioner på franska (trots flitigt parlerande i affären idag där vi fick en gratis påse! :D *sjukt stolt*). Varför de inte gjorde instruktioner à la IKEA - med bara bilder - är ett mysterium. Men systers kompis ska sova över här ikväll (de är för övrigt nere i Cannes och ska på klubb. Det är helt sjukt när småsyskonen fyller 18. Snart kan inte ens lagen stoppa den ungen!!! :S). I alla fall, polaren ska sova här inatt och hon kan franska. Därav drog jag slutsatsen att hon kan nog pillra ihop det där badminton nätet imorgon.


Syster älskar såpbubblor. ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar