torsdag 22 juli 2010

- JAG DRÖMDE EN DRÖM EN GÅNG -


Hade lite konstiga blandade drömmar inatt (eller, igår natt då eftersom klockan är över 12). Hade någonting med en gammal tant som forskade jätte sköldpaddor att göra... Hmm... I alla fall, jag var tydligen någon form av assistent till henne eller bara allmänt intresserad av sköldpaddor ("Helena och djuren" som mamma brukar säga, så det sistnämnda är väl mest troligt). Hon bodde i en skitfin husbil som var mer som en turné buss á la Rolling Stones typ. Dvs. väldigt tjusig.

Den här lilla tanten fångade in en sköldpadda och dess ungar i ett försök att se hur pass bra de förökade sig för att de var utrotningshotade. Jag följde med henne hem, hjälpte henne bära tanken med jätte-sköldpaddan och så. Och inne i hennes ascoola turné buss-hem satt Chad Michael Murray!! HELLO! Det gick hett till på en soffa i tantens buss precis innan jag vaknade kan jag lova. ;) Hahah.

Om drömmar ändå vore sanna... Då skulle jag förföra Chad Michael Murray och låsa in honom i en husbil och ha honom där jämt. Asbra plan! :D




Skulle inte kicka honom ur sängen, det kan jag lova. Snarare låsa dörren fort som fan och svälja nyckeln. :P


Förresten, på tal om Chad Michael Murray, när vi va på stranden för nån vecka sen såg jag en snubbe som såg ut nästan exakt som han! Jag blev nästan helt till mig av extas. Ända tills det visade sig att han var skitsmal och senig (lagom aptitretande). Fast all attraktion försvann när han började prata franska och smetade ett tjockt lager solskydd på näsan UTAN att smörja in det ordentligt!!! Han var alltså skitsnygg när jag såg honom simma (bara huvudet stack upp), men sen när han kom upp ur vattnet och sprang runt med en stor vit klick gegga på näsan var han inte riktigt lika snygg längre.. :( Så jag vände på mig och läste min bok istället. So, in the words of Magnus Uggla: Underbart är kort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar