måndag 12 juli 2010

- FÖRKYLD!! -


Det är ca. 40 grader i skuggan, solen skiner varje dag och det är stekhett... Och jag har blivit förkyld!! I det här vädret!! Hur fan är det möjligt?? Det händer typ bara mig. Det uppskattas inte.

För övrigt skulle vi ha åkt till Antibes Land idag, men eftersom min polare inte kunde komma så funderar vi på att åka och snorkla på St: Margerite istället, förkylningen till trots. Man kan ju inte ligga inne och snyta sig som en annan dåre hela dagen när man faktiskt kan åka ut och simma bland fiskarna (i mitt fall innebär "simma med fiskarna" att jag följer efter fiskstimm... Men det är ju typ samma sak. :p). Men först måste vi åka och köpa simfötter till syster - hon har ganska små fötter, storlek 36 - och såna där skor som man kan ha när man snorklar till mig (jag gillar inte simfötter, de är bara i vägen). Så fort föräldrarna har kommit tillbaka med bilen så får vi dra iväg.

Solskyddsfaktor, simfötter och "simskor".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar