onsdag 21 juli 2010

- BUTTON'S BUTTONS -


Såg på Benjamin Buttons otroliga liv i förrgår. Superbra film. :) Det var mer av en kärlekshistoria än vad jag hade väntat mig. Men den var sjukt bra.

Igår var syster och jag på Cap3000 (ett köpcenter i St: Laurent de Var), ville köpa nya flip floppisar. Köpte mina svarta Havaianas för snart 5 år sen, har använt dom nästan varje dag under varje sommar sen jag köpte dom, och de köptes där. Tänkte att det mest logiska var att åka dit och köpa ett par svarta till (har ett par röda men hittade dom inte innan vi stack) eftersom de håller på att gå sönder. Det var kanske inte så logiskt tänkt att de skulle ens sälja de skorna längre med tanke på hur länge sen det var jag köpte dom. Men jag levde på hoppet. Gick inte bra alls. Det gick åt helvete kan man säga.

Syster och jag fortsatte jakten ner till Cannes. Köpte två ringar, ett lypsyl och en nyckelring var åt oss på Claire's. Det var allt. Lite sminkborttagning och vatten på Monoprix också men det var typ allt. Sen åkte vi hem och målade ett lager till på grinden. Den är klar nu. Idag ska vi ta bort maskeringstejpen och troligen hjälpa pappa med att klippa häckar (mamma påpekade att hon inte skulle klippa några häckar för att hon "har häcken full som det är, tack". :P).

Det var det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar