söndag 6 juni 2010

- JAG ♥ STOCKHOLM -


Detta underbart vackra land vi lever i är så oerhört vackert på sommaren. :D ♥ Man kan inte göra annat än att älska sommar Stockholm.

Och med detta sagt kan jag meddela att jag ligger nu inne med en riktigt tjusig solbränna. Och nu snackar vi inte sådär tjusig gyllenbrun SNYGG färg utan mer åt det knallröda hållet. Lite som en nykokt dansk varmkorv, ungefär så. Vilket följaktligen har lett till att nassarna är kritvita. Mycket tjusigt... Not.

Man blir rätt sliten av att sitta i solen.. Nu har jag i alla fall updaterat ipoden lite, duschat och smörjt in mig. Redo för sängen alltså. Kollar på slutet av LOVE 2010, där står tre brudar och sjunger "islands in the stream". För att vara en country låt är den ganska fin ändå.

Snart ska jag ut och promenera vovven. Underbara lill-gris. ♥ :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar