torsdag 3 juni 2010

- Jag har läst ut boken! -


That's right mom, I did it! Något som ingen annan i familjen lyckats med. Boken heter Adam och Eva och är skriven av nån finsk snubbe. Den handlar om Aatami Rymättylää (typ) och att han konstruerar en "ultralätt ackumulator" och blir miljonär i samma klass som typ... Donald Trump.

Historiens i världsklass tråkigaste bok. Enligt mig, och min mamma. :P Har försökt läsa den en gång förut men kom inte längre än typ kapitel 5. Den var så oplidligt tråkig att jag gav upp. Den här gången gav jag dock själva fan i att jag skulle klara av att läsa ut den. På grund av bokens olidligt tråkiga natur så har jag, de senaste veckorna, använt tidigare nämnda bok som sömnpiller :D. Funkade alldeles ypperligt måste jag säga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar