lördag 5 juni 2010

- Eh... Vad menar du? -


"Jag hatar att simma när jag inte kan se mina knän!!" - Syster.

Min syster tycker inte om mörkt vatten, där det är djupt och mörkt så att man inte kan se ner till sina knän när man står upp. Det var det hon menade... :p

Vi var och handlade idag. Skulle leta present till kusin-Ella som fyller år på tisdag. :) Det gick halvbra. Syster köpte en jeansjacka, en byxdress av något slag som jag intalade henne var fin. Den är rosa. ♥ Hahah. Men det ÄR cool!
Sen skrapade vi ihop våra pengar så att hon äntligen kunde köpra sina efterlängtade vita Converse.

Själv köpte jag dn kavaj i "mjukis-tyg" och en prickig tröja (och en jeansjacka som jag ska lämna tillbaka imorgon/måndag för att kavajen var coolare). Bilder på systers inköp finns på hennes blogg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar