torsdag 24 juni 2010

- 15 MIN -


Varför är de sista 15 minuterna på en arbetsdag alltid längst? Tror jag svimmar snart bara så det händer något spännande... Jag har i alla fall lyckats ta mig igenom den här dagen relativt smärtfritt, trots den bitchiga människan som jag absolut inte gillar, och trots att jag suttit ensam vid ett skrivbort utan nån att prata med hela dagen. *suck* Definitivt den negativa sidan av att jobba på ett bemanningsföretag. Jag ska trösta och belöna mig själv med ett par ursnygga nya (och billiga) skor och en ladyshave - eftersom jag, trots att jag rakat benen sedan jag var 14, fortfarande inte lyckats bemästra att raka benen utan att skära mig något fruktansvärt. Och detta lett till en hel del fruktansvärt fula ärr på mina (annars helt okej) ben. Hoppas att denna rakapparat ska rädda mina arma ben (arm-a ben??? :S snacka om motsägning) från fortsatt misshandel.

Just det. Ska köpa en ny mp3-adapter till bilen också. Min gamla gav upp för något år sedan och jag tänker inte bila genom halva europa utan vettig musik att lyssna på. Så det står på dagens inköpslista. Sen ska jag gå hem och ta den där efterlängtade duschen jag pratade om förut. :)
Kanske borde ta och ladda ner lite Rolling Stones och Ted Gärdestad i ipoden också så att pappa också håller sig lugn och glad under resan.... Visste jag vilken musik vovven gillar skulle jag fixa det med, men jag tvivlar på att han bryr sig. :P

Oooh, två minuter kvar. Dags att plocka undan mina prylar, dra på pilotglasögonen, gå ut i solen och bocka av inköpslistan. :) Ska ta och ringa min syster också tror jag. Hon ska få en grej av mig, hon vet exakt vad det är "alla coola kids i Kista har en sån" var allt jag behövde säga. Mamma däremot kommer nog undra varför hennes snart 18- och 22-åriga barn håller på med egentligen. Men det är roligt att vara oss. De flesta borde nog testa och vara jag för en dag, det är kul att vara konstig! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar