måndag 3 maj 2010

- Troll ♥ -



Återigen har jag inget vettigt att säga så jag satt och googlade bilder på små troll. :) Såna här hade mamma när hon var liten, och sen fick jag några troll när jag var liten, och så fick vi en redig liten samling.. Bilden nedan är inte våran, den hittade jag på google. Men vi har nog en liknande samling troll någnstans i en låda. De ska jag ta med mig när jag flyttar hemifrån.




Den här var supersöt tyckte jag. ♥


Porrigt troll. :p


Jag är också ett troll!! :) (Asgammal bild, och med helt plattångat hår. Normalt sett ser jag ut som en pudel.


För övrigt så blev det inget event för mig imorgon. Phew! Fick nästan lite ångest där eftersom jag hade behövt kliva upp klockan fem och jobba i 12 timmar. Kändes inte helt hundra... Så jag får hitta på något annat.

Intervjun gick bra, efter en minor setback (de hade skickat mig till faktureringsadressen på Fridhemsplan fast jag skulle ut till Solna) så gick det bra ändå. Hon gillade mig och jag ska jobba på fredag. :) Sen stack jag ned till Statoil på vägen hem, köpte en påse godis och en cola (nödproviant) åt syster som satt hemma och jobbade på sin uppsats... Så jag satte mig på hennes säng och tittade på film medans hon satt och korrekturläste. Sen tittade vi på Bröderna Grimm. ♥ Sjukt bra film!!!! Jätteäckligt och supercoolt samtidigt!! Jätteball, superkul och asbra i allmänhet! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar