söndag 30 maj 2010

- Mors dag firande -


Idag har jag legat på balkongen iklädd bikini och solat, en välbeövlig skön dag efter gårdagens dramatik. Usch, mår så himla dåligt pga. det. Men eftersom det är mors dag och det skulle vara positivt.

Mamma och jag satt i solen på balkongen en stund, sen mötte jag upp syster nere på Sveavägen så vi skulle kunna köpa en blombukett till mamma. :) Mor och far trodde att syster var ledsen på något vis och att det var därför jag skulle möta upp henne vid tunnelbanan. :P Jag tog i alla fall hunden och så gick vi bort mot Hötorget, köpte ett kort och en blombukett till mamma. Hon blev glad. ♥

Fick inviga mina nya sandaler idag också. :D LOVED IT. Skitbekväma och bra, älskar sommaren. Långklänningar och sandaler is the way to go!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar