lördag 1 maj 2010

- Kvällens citat -


Jag visar pappa min teckning på en baby-fot som jag håller på att rita, samtidigt som vi tittar på Körslaget och Marie Picassos kör står och sjunger. Precis innan har han tjatat om att han tycker att Maureus kör ska vinna och att Marie Picassos kör inte alls är lika bra.

Pappa: Fan Helena det där är så jävla bra!! (Samtigt som han vänder sig mot tv:n) Picasso släng dig i väggen!!!
Jag (ca. 2 minuter senare): Jaha!! Du menar han som målar! Inte hon på tv!! Nu är jag med! Tack! :)



PS: bild på hur teckningen ser ut kommer senare, kunde inte lägga över den på datorn för min dator stängs av så fort jag stoppar in minneskortet från mobilen... Vet inte riktigt varför det händer men så kan det gå. Jag är i alla fall väldigt stolt över de här teckningarna, vem visste att jag kunde rita så?? Trodde jag hade tagit mig vatten över huvudet i mitt val av bilder att rita av, men det gick!! Jag är jätteglad och nöjd. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar